HTML

Fóth Péter: második kiutazásom története

Második németországi kiküldetésem a rastatti Mercedes gyárhoz.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Sokadik nap, de életemből a legszörnyőbbek egyike

2012.01.16. 11:02 peterfoth

Ragyogó napsütéses idő, a www.koponyeg.hu előrejelzése szerint kevéssel vagyunk 0 fok alatt...

Csicseregnek a madarak,a kiskertekben helyenként előbújtak már a tavaszi virágok szirmai...

Nem kell mennem dolgozni, ma biztosan, de előreláthatólag még vagy két hétig sem, így mondhatnánk, hogy de jó dolgom van...

De jó dolgom van, nem kell dolgoznom, hát jobban telne az idő,és mehetnék már haza...

Meg ha nem enne ez a fene himlő! Akkor talán repülőre is ülhettem volna,és elköszönhettem volna... láthattam volna utoljára Drága Testvéremet, akitől nem búcsúzhatok el! Hát kérdezem van ilyenkor oda fent valami égi rendező, aki osztja a lapokat?

Vagy nem jól végzi a dolgát, vagy én csesztem el előző életemben valamit, hogy folyamatosan ilyenekkel büntet!? Nem tudom a választ,és sok minden másra sem!

De menni kell, amíg erőd bírja!!??

Igaz NŐVÉRKÉM??? Szeretlek!!!! Mindörökké!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peter-rastattba.blog.hu/api/trackback/id/tr253554150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása